ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΕΔΕΣΣΑΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το ΕΠΑΛ Έδεσσας στους πανελλήνιους σχολικούς αγώνες με τους μαθητές του σχολείου που συμμετείχαν και διακρίθηκαν:

Κιoυτσούκης Νικόλαος 1ος στα 400 μέτρα με εμπόδια,

Φαρμάκης Κωνσταντίνος 2ος στα 200 μέτρα

Βαρελάς Θεόδωρος 2ος στην ποδηλασία,

Ζαφειρίου Άγγελος στο ακόντιο!

Οι πανελλήνιοι σχολικοί αγώνες στίβου έλαβαν χώρα στις Σέρρες στις 22-23/4/2024 και της ποδηλασίας στην Έδεσσα στις 24/4/2024.

Ο Σύλλογος καθηγητών του ΕΠΑΛ Έδεσσας με μεγάλη συγκίνηση εύχεται συγχαρητήρια στους αθλητές του σχολείου, να έχουν πάντα επιτυχίες και κουράγιο στις προσπάθειες και τον καθημερινό αγώνα τους, αλλά και στη γυμνάστρια του σχολείου, Ρέτζιου Ευτυχία, που οργάνωσε τη συμμετοχή των αθλητών στους πανελλήνιους αγώνες!

Τομέας Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας

Τομέας Υγείας Πρόνοιας και Ευεξίας

Η Οδύσσεια μας ολοκληρώθηκε !!! Με πολλή, πολλή, πολλή μεγάλη υπερηφάνεια για τα παιδιά μας, σας παρουσιάζουμε την δράση που συμμετείχαμε! Τα χτενίσματα της Οδύσσειας! Μια δράση “πρόκληση”! Πρόκληση για τα παιδιά αλλά και τις εκπαιδευτικούς! Μια δράση απαιτητική τόσο σε δεξιότητες, όσο και σε χρονική διάρκεια. Στο πεδίο των δεξιοτήτων οι μαθητές μας έπρεπε να ανταποκριθούν σε χτενίσματα σύνθετα . Οι εκπαιδευτικοί από την άλλη με βοηθούς τους μαθητές μας χρειάστηκε να κατασκευάσουμε κτερίσματα και ειδικά εφφέ! Πρόκληση όμως και ως προς την διάρκεια, καθώς εκπαιδευτικοί και μαθητές μας εργαστήκαμε πυρετωδώς για 8 συνεχόμενες ημέρες, κάποιες εξ’ αυτών και μέσα στο Σαββατοκύριακο . Επιπλέον, δύο μήνες πριν είχαμε αναλάβει τα χτενίσματα των θεών για τα κινηματογραφικά γυρίσματα που πλαισίωσαν το θεατρικό έργο. Πολλές οι ώρες εργασίας και η εργασία ιδιαίτερα δύσκολη! Καθηγητές και μαθητές της Κομμωτικής , όλοι μαζί, καταθέσαμε την ψυχή μας!!!!

Τα χτενίσματα της Οδύσσειας!

Απολαύστε τις δημιουργίες!

ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ Η’ ΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΕΔΕΣΣΑΣ

Οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων όπως διαμορφώθηκαν από το πληροφοριακό σύστημα της μαθητείας.

Δράσεις ΜΝΑΕ Μια Νέα Αρχή στα Επάλ 1ο ΕΠΑΛ ΕΔΕΣΣΑΣ 2022-2023

δράση 1η : “O πολύχρωμος και ευωδιαστός κήπος της καρδιάς μας”

i. Σκοπός: Να έρθουν οι μαθητές σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον, να ευαισθητοποιηθούν και να αντιληφθούν τα περιβαλλοντικά προβλήματα και να μάθουν να ενεργούν σύμφωνα με τις αρχές της αειφορίας.

ii. Στόχοι: Οι μαθητές να μάθουν να σχεδιάζουν, να κατασκευάζουν και να συντηρούν τον σχολικό κήπο. Να συμμετέχουν ενεργά σε αυτή τη βιωματική διαδικασία και να ενισχύσουν το ενδιαφέρον τους για μάθηση. Να βρουν τρόπους επικοινωνίας μεταξύ τους και να αναπτύξουν πρωτοβουλίες, επιτυγχάνοντας έτσι την ομαλότερη κοινωνικοποίησή τους. · να αυξήσουν τη φυσική τους δραστηριότητα, με θετικά αποτελέσματα στην υγεία τους. Να μάθουν να φροντίζουν και να αγαπούν τον κήπο τους και κατ΄ επέκταση στο σχολείο τους.

δράση 3η – Κατασκευή 3d εκτυπωτή με MCU το Αrduino Mega 2560.

i. Σκοπός: Η κατασκευή ενός εκτυπωτή πού να εκτυπώνει 3d αντικείμενα χρησιμοποιώντας το δημοφιλές Arduino mega 2560 ως εγκέφαλο της κατασκευής.

 ii. Στόχοι: Να είναι ικανοί οι μαθητές να δημιουργούν τρισδιάστατα αντικείμενα με χρήση 3d λογισμικού και 3d εκτυπωτή. Δημιουργία βήμα – βήμα ενός 3d  εκτυπωτή.

δράση 4η – Εμπλουτισμός σχολικής δανειστικής βιβλιοθήκης – τηλεδιασκέψεις και διαδικτυακές ημερίδες με  συνεργαζόμενα  σχολεία.  

 

Ευελπιστούμε στον περαιτέρω εμπλουτισμό της σχολικής δανειστικής μας βιβλιοθήκης μέσω της αγοράς νέων κυκλοφοριών βιβλίων.

 Η εισαγωγή νέων τίτλων, προσπαθούμε κάθε χρόνο και μέσα από την συμμετοχή μας στη δράση του ΜΝΑΕ, είναι πόλος έλξης για τα μέλη μας καθότι το μεγαλύτερο ποσοστό κυκλοφορίας τίτλων (δανεισμοί) αφορούν νέες κυκλοφορίες.

δράση 5η – Robo…..texnia

Σκοπός της δράσης είναι να αναδειχτεί η ρομποτική ως μέσο εκμάθησης απλών λειτουργιών προγραμματισμού.

«Συμμετοχή σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα μαθησιακής κινητικότητας ατόμων βασικής δράσης 1 (Erasmus ΚΑ 1) του τομέα επαγγελματικής κατάρτισης καιεκπαίδευσης »

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα της πρώτης κινητικότητας εκπαιδευτικών του 1ου ΕΠΑΛ Έδεσσας στο πλαίσιο εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος μαθησιακής κινητικότητας ατόμων βασικής δράσης 1 (ΚΑ1) του τομέα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης του προγράμματος “Erasmus+ 2021-2027» του σχολείου μας με τίτλο «Εμπλουτισμός του έργου των εκπαιδευτικών μέσα από καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και εργαλεία Τ.Π.Ε» και κωδικό εγκεκριμένου σχεδίου  2022-1-EL01-KA122-VET-000069494.

Βασικός στόχος του σχεδίου ήταν η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας με έμφαση στη χρήση των Νέων Τεχνολογιών στη σύγχρονη και ασύγχρονη τάξη, αλλά και η ενσωμάτωση μαθητοκεντρικών και βιωματικών τεχνικών στη διδασκαλία. Επιπλέον η ενίσχυση του ευρωπαϊκού χαρακτήρα του σχολείου αποτελεί κύριο σκοπό της δράσης.

Οκτώ καθηγήτριες διαφορετικών ειδικοτήτων του 1ου ΕΠΑΛ Έδεσσας μετέβησαν στη Βαρκελώνη της Ισπανίας στο διάστημα από 05-03-2023 μέχρι και 11 -03-2023 για την παρακολούθηση κύκλων μαθημάτων με θέμα«Creativity and ICT in the classroom».

Αντικείμενο της επιμόρφωσης ήταν ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες, όπως Socrative, Miro, Google workspace, Live Worksheets, Kahoot!, Quizlet, Canva, Quizizz.

Σε μια εποχή όπου οι προκλήσεις της παγκοσμιοποίησης, αλλά και της τεχνοκρατίας και τεχνογνωσίας επιβάλλουν τη συμμετοχή, την εφαρμογή και την ενεργή εμπλοκή όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας στην ψηφιακή τεχνολογία η επιμόρφωση που πραγματοποιήθηκε, στόχευε προς αυτή ακριβώς την κατεύθυνση.

Αποδέκτες της δράσης αυτής αποτελούν όχι μόνο οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην κινητικότητα, αλλά όλος ο σύλλογος διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Έδεσσας καθώς θα ακολουθήσει ενδοσχολική επιμόρφωση και κυρίως οι μαθητές του σχολείου μας, καθώς η εξοικείωση των διδασκόντων με σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και με τη χρήση των ΤΠΕ δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για την ενεργή εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία.

Η επιμόρφωση των καθηγητών φέρνει το ελληνικό σχολείο πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα εκπαίδευσης, καθιστώντας το όχι απλά μια πηγή γνώσης, αλλά και πολύτιμο αρωγό στην καλλιέργεια και άσκηση της κριτικής σκέψης.